خبرگزاری سردار:یک مقام ارشد امنیتی در گفتوگو با خبرگزاری سرداراعلام کرد شامگاه شنبه (۲۳مهرماه)در بند نگهداری اراذل و اوباش شاهد نارامی و درگیری این عناصر با پرسنل زندان اوین بودیم.به گفته این مقام امنیتی ،اراذل و اوباش اقدام به اتش سوزی در زندان اوین نمودند.وی افزود:همان دیشب شرایط به صورت کامل تحت کنترل درامد وارامش در زندان برقرار شد و عوامل اتش نشانی اطفای حریق نمودند.این مقام امنیتی تصریح کرد:عوامل ایجاد اشوب نیز از سایر زندانیان جدا و دیگر افراد تحت بازداشت به بند های خود بازگشتند.قابل به ذکر است در این اتش سوزی ۴ زندانی جان باختند،۷۰ زندانی نجات پیدا کردندو ۶۱ نفر مجروح شدند که ۵۱ نفر از مجروحین به صورت سرپایی درمان شدند و ۱۰ نفر هم در بیمارستان بستری شدند.
ناارامی و اتش سوزی در زندان اوین
خبرگزاری سردار:یک مقام ارشد امنیتی در گفتوگو با خبرگزاری سرداراعلام کرد شامگاه شنبه (۲۳مهرماه)در بند نگهداری اراذل و اوباش شاهد نارامی و درگیری این عناصر با پرسنل زندان اوین بودیم.به گفته این مقام امنیتی ،اراذل و اوباش اقدام به اتش سوزی در زندان اوین نمودند.وی افزود:همان دیشب شرایط به صورت کامل تحت کنترل درامد وارامش […]
- نویسنده : سید محمد شریفی
- ارسال توسط : manager
- منبع : خبرگزاری سردار
- 396 بازدید
- بدون دیدگاه
