11

حکم اعدام ضارب 3 روحانی در مشهد اجرا شد

  • کد خبر : 992
  • 30 خرداد 1401 - 16:19
حکم اعدام ضارب 3 روحانی در مشهد اجرا شد

غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی، گفت: با هدف اجرای سریع و دقیق جلسات هماهنگی و شورای تامین برگزار و حکم اعدام عبداللطیف مرادی به اتهام محاربه، صبح امروز 30 خرداد 1401 در حضور جمعی از شهروندان و مسئولان از طریق چوبه دار در محل زندان وکیل‌آباد مشهد به مرحله اجرا در آمد. به […]

غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی، گفت: با هدف اجرای سریع و دقیق جلسات هماهنگی و شورای تامین برگزار و حکم اعدام عبداللطیف مرادی به اتهام محاربه، صبح امروز 30 خرداد 1401 در حضور جمعی از شهروندان و مسئولان از طریق چوبه دار در محل زندان وکیل‌آباد مشهد به مرحله اجرا در آمد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، وی در ادامه افزود: در این پرونده تمام جهات شرعی و قانونی مورد توجه بود و کلیه فرایندهای قانونی و مراحل دادرسی به طور کامل و با رعایت سه اصل صحت، دقت و سرعت و در مدت‌زمانی برابر با 77 روز از زمان حادثه صورت پذیرفت.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: پس از اتمام فرایند رسیدگی به اتهامات متهم و صدور رای توسط شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی مشهد پرونده جهت فرجام‌خواهی به دیوان عالی کشور ارسال و رای صادر شده توسط دادگاه انقلاب مشهد مبنی بر اعدام نامبرده توسط شعبه نهم دیوان عالی کشور تایید و پس از اجری تشریفات قانونی جهت اجرا به دادستانی مرکز خراسان رضوی ارسال شد.

گفتنی است در ایام ماه مبارک رمضان، یک نفر با حمله به سه نفر از روحانیون در آرامگاه امام هشتم شیعیان در شهر مشهد منجر به جانبازی یک تن و کشته شدن دو تن دیگر شد.

لینک کوتاه : https://irnamnews.ir/?p=992

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.