دعوت از نمازگزاران برای حضور باشکوه در نماز جمعه این هفته تهران
مرکز ارتباطات و رسانه شورای سیاستگذاری ائمهجمعه در اطلاعیه اعلام کرد: در ۲۰ ماه گذشته، ۴ نوبت و هر بار در شرایطی که با فرود موج سرکش کرونا، مجالی برای اقامه مجدد نمازجمعه تهران فراهم میشد، بر اساس تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظلهالعالی) که همزمان، به عنوان امامجمعه، دغدغه حفظ این سنگر مهم و نگرانی صیانت از سلامتی هموطنان عزیزمان را داشتند، از ستاد ملی مقابله با کرونا استعلام و پیگیری شد، که البته هر بار، با طغیان مجدد این ویروس منحوس، فرصت ادای این فریضه الهی سلب میشد.
شورای سیاستگذاری ائمهجمعه افزود: اکنون که پس از اجرای موفق طرح واکسیناسیون و عبور از موج پنجم کرونا، زمینه برای اجتماع وحدتبخش و انسجامآفرین مؤمنین در عید جمعه و در آستانه ولادت با سعادت پیامبر اعظم(ص) فراهم شده است، بر خود فرض میدانیم از مواجهه مسوولانه و دلسوزانه ستاد ملی مقابله با کرونا که برای برگزاری حداکثری نمازهای جمعه در ۸۹۱ پایگاه سراسر کشور، در قریب به ۲ سال گذشته، همکاری قابل قبولی داشتند و همچنین از این ستاد، بهعنوان فرمانده واحد میدان مقابله با کرونا در دولت جدید، که زمینه را برای تکمیل این شبکه نورانی، با پیوستن پایتخت به برگزارکنندگان نمازجمعه فراهم کردند، صمیمانه سپاسگزاری کنیم.
لینک کوتاه : https://irnamnews.ir/?p=847
- نویسنده : سیدمحمدرضا شریفی
- ارسال توسط : manager
- 495 بازدید
- بدون دیدگاه
