ضرورت افزایش ارتباط دوستانه کشورها برای ریشه کن کردن کرونا در جهان
دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست سفرای کشورهای اهدا کننده واکسن کووید-۱۹ و تعدادی از مدیران کل وزارت امور خارجه که در محل این وزارتخانه برگزار شد، ضمن خوشامدگویی به نمایندگان سفارتخانه های کشورهای دوست برای حضور در این جلسه، اظهار کرد: خوشحال هستیم که این کشورها در شرایط خاص کرونا و موارد دیگر به ایران کمک کردند؛ ما این امر را در حافظه تاریخی خود حفظ خواهیم کرد.
وزیر بهداشت با اشاره به اینکه خاطره خیلی خوبی از شما برای کمک هایی که در زمینه واکسن به ما انجام دادید، در ذهن مردم ایران ایجاد شده است، گفت: همانطور که همه می دانند همیشه ارتباط بین جمهوری اسلامی ایران و شما دیرینه بوده است؛ ما سال های زیادی است که با هم ارتباط داریم و در شرایط کرونا این ارتباطات نزدیک تر شده است.
لینک کوتاه : https://irnamnews.ir/?p=844
- نویسنده : سیدمحمدرضا شریفی
- ارسال توسط : manager
- 471 بازدید
- بدون دیدگاه
